Blog 1. Laatste paar dagen in Nederland! - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Jessica Geers - WaarBenJij.nu Blog 1. Laatste paar dagen in Nederland! - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Jessica Geers - WaarBenJij.nu

Blog 1. Laatste paar dagen in Nederland!

Door: Jessica Geers

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 September 2016 | Nederland, Halsteren

Hoi iedereen,

Over een paar dagen start mijn avontuur. Zaterdag ochtend vertrek ik vanuit Schiphol richting Johannesburg waar mijn reis zal beginnen. Mijn vliegreis zal ongeveer 10 uur gaan duren. Dat betekend veel slapen en films kijken. Via deze blog ga ik jullie op de hoogte proberen te houden.

De afgelopen weken stonden in teken van de voorbereidingen. Waardoor ik nog meer zin in mijn reis heb gekregen. Sinds vorige week begint het besef te komen dat na jaren dromen eindelijk mijn trip naar Zuid-Afrika gaat beginnen. Dit brengt natuurlijke de bijkomende spanning met zich mee. Naast het voorbereiden heb ik genoten van de mensen om mij heen. Heerlijk winkelen en borrelen met mijn ouders. Winkelen, terrassen, stappen met vrienden en vriendinnen.

Niet te vergeten de surprise borrel die mijn lieve vriendinnen en de liefste moeder voor mij hadden georganiseerd. Ik was verrast en wist niet wat me over kwam. Tijdens deze avond hebben we onder genot van een hapje en drankje gelachen. Tevens kreeg ik een reisboekje mee waarin iedereen een verhaal heeft geschreven. Ik heb beloofd om het pas te gaan lezen in Zuid-Afrika. Nogmaals dank jullie wel voor de gezellige avond!!

De aankomende dagen zal ik de laatste dingetjes regelen en vooral nog genieten van de mensen om me heen en het typisch Hollandse eten!!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe iets te lezen van mijn trip. Alvast veel lees plezier voor de komende weken.

Dikke kus voor nu nog uit Nederland.





  • 05 September 2016 - 16:50

    Je Nu Geers:

    Jessica heel veel plezier en geniet van dit mooie avontuur. Maar wel weer veilig thuis komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Lieve mensen, Binnenkort start mijn backpackers avontuur naar Zuid-Afrika. Om jullie op de hoogte te houden (en jaloers te maken) gedurende mijn reis ga ik voor jullie een blog bij houden. Alvast een hoop lees plezier! Dikke kus Jessica

Actief sinds 30 Aug. 2016
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 8621

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 21 Oktober 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: