Blog 10. Korte stop in Hermanus - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Jessica Geers - WaarBenJij.nu Blog 10. Korte stop in Hermanus - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Jessica Geers - WaarBenJij.nu

Blog 10. Korte stop in Hermanus

Blijf op de hoogte en volg Jessica

07 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Gardens

Lieve mensen dit keer heb ik een blog over mijn korte verblijf in Hermanus.

Na een leuke auto rit zijn we begin de avond aangekomen in het hostel. We slapen toevallig op dezelfde kamer. Als eerste hebben we alle drie een douch genomen om alle zand van vanmorgen af te spoelen. Daarna is het tijd om de activiteiten te regelen voor morgen.

Ik ga samen met de jongens walvissen spotten in de morgen. Het gaat heel pijn doen want de wekker zal om half zes gaan haha.

We hadden alle drie erg veel honger en geen zin om te koken. Dus zijn we samen uiteten gegaan Ahah. We aten bij een restaurant aan het strand. Het was een leuke en gezellige avond. Dronken wijn en eten goed eten.

Nadat we klaar waren zijn we naar het hostel gelopen met een omweg. We waren namelijk een klein beetje verdwaald haha. Toen we het hostel gevonden hadden zijn we gelijk ons bed ingekropen.

De volgende ochtend was het dan zo ver. We kwamen aan bij de haven waar we eerst een verhaaltje te horen krijgen over de walvissen. Daarna krijgen we onze reddingsvesten en konden we aan boord gaan. Wij zaten op de boven dek. Dit was achteraf erg koud. Ik ben gewend geraakt aan het weer in Afrika dus heb soms best snel koud. Maar de kou was het waard. We zagen diverse walvissen. Helaas was het moeilijk hier mooie foto's van te maken.

Na dat we terug kwamen in het hostel hebben we ontbeten en beetje gerelaxt. Ik heb met Saskia gebeld, filmpjes gekeken en me blogs bij gewerkt. Toen was het al weer tijd voor een snelle lunch.

Hierna zijn we de auto in gesprongen richting CAPE TOWN. Dit is mijn laatste stop voordat ik naar huis ga. Ik verblijf ongeveer twee weken hier. Ik heb er veel zin in want er staan leuke dingen op de planning.

Dikke kus en tot de volgende blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Lieve mensen, Binnenkort start mijn backpackers avontuur naar Zuid-Afrika. Om jullie op de hoogte te houden (en jaloers te maken) gedurende mijn reis ga ik voor jullie een blog bij houden. Alvast een hoop lees plezier! Dikke kus Jessica

Actief sinds 30 Aug. 2016
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 8635

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 21 Oktober 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: